Desenmascarar a publicidade
quarta-feira, 26 de dezembro de 2007
A través de Xosé Vidal, dei con A publicidade ao descuberto, documental moi didáctico sobre algunhas das claves para ler criticamente a publicidade. Digo algunhas porque o fondo da cuestión é complexo: a comprensión do funcionamento do sistema de mercado no que reina e do dominio do mundo publicitario sobre os medios e mesmo sobre a propia linguaxe.
Este enfoque da lectura crítica, crucial no desenvolvemento das competencias activas, é xustamente o que recolle o currículo de lingua galega, máis alá da mera análise formal ou a (re)creación ben dirixida mais acrítica. Bon, pois xa que participa na súa produción o Instituto Galego de Consumo: versión en galego xa! (a falta de produción propia).
Este enfoque da lectura crítica, crucial no desenvolvemento das competencias activas, é xustamente o que recolle o currículo de lingua galega, máis alá da mera análise formal ou a (re)creación ben dirixida mais acrítica. Bon, pois xa que participa na súa produción o Instituto Galego de Consumo: versión en galego xa! (a falta de produción propia).
Unha escolma de anuncios publicitarios para traballar a súa lectura crítica pode consultarse aquí.
Etiquetas: recursos
0 Comments:
Enviar um comentário
<< Home