Elaborando mapas
quarta-feira, 24 de outubro de 2007
[http://mapasconceituais.cap.ufrgs.br/]
A elaboración de mapas conceptuais a través das ferramentas que ofrece a rede é tamén un recurso que pode empregar o alumnado colaborativamente. Para comezar a facer as primeiras prácticas, buscamos un sitio sinxelo e funcional (o software de referencia, Cmaps Tools, figúrasenos moito máis potente pero menos manexábel) e traballamos con conceptos en relación con constituíntes. O sitio, Glinkr, permite xogar con ligazóns entre os conceptos e elementos e con ligazóns externas, incluír descricións complementarias, descargar o mapa, publicalo, etc. Máis adiante, habemos utilizar os mapas para recoller e impulsar a abordaxe de problemas e como complemento das exposicións realizadas polo alumnado.
Como curiosidade, polo de agora, tamén manexamos este buscador que organiza os resultados en forma de mapa: KartOO
Para Cmaps e suxestións didácticas: esta postaxe de Informática e educação.
Como curiosidade, polo de agora, tamén manexamos este buscador que organiza os resultados en forma de mapa: KartOO
Para Cmaps e suxestións didácticas: esta postaxe de Informática e educação.
0 Comments:
Enviar um comentário
<< Home