LIM
domingo, 28 de outubro de 2007
Como complemento ao traballo de comprensión e produción de textos do ámbito das institucións, empregamos estas actividades creadas con ediLIM, intentando xogar tamén con textos no estreito rego das respostas pechadas. Aínda así, mantívose a súa función máis evidente, a práctica e avaliación de certos coñecementos; mais, ferramentas coma esta poden ser aproveitadas para a construción destes. Un outro labor pendente.
En primaria, o Seminario Galán ten feito cousas coma esta.
ENGADIDO a 05/11/07: a través de Caderno de cores chegamos á recomendábel páxina de Xosé Antón Vicente Galego para docentes: Ferramentas para a aula (entre elas, o LIM, claro).
En primaria, o Seminario Galán ten feito cousas coma esta.
ENGADIDO a 05/11/07: a través de Caderno de cores chegamos á recomendábel páxina de Xosé Antón Vicente Galego para docentes: Ferramentas para a aula (entre elas, o LIM, claro).
Etiquetas: recursos
3 Comments:
Ola Xano!
Quería enviarche un saúdo e uns parabéns maís que merecidos polo teu traballo. Para os que estamos a introducirnos nisto das TIC en relación ao ensino (no meu caso no do galego) es de grande axuda e vas dándonos a coñecer unha chea de recursos que, con paciencia e tempo, podemos ir aplicando.
Gracias pola recomendación da miña páxina. Foi feita dun xeito rápido e non moi profesional coa única finalidade de servir de material de apoio a unhas ponencias que ño que dar neste mes. Celebro se pode ser de utilidade para alguén.
1. Landin, alégrome de que estas notas sirvan para algo. Ao meu ver, o importante é que poidamos intercambiar experiencias para a mellora do labor diario, mais para iso cumpriría sobre todo organizar puntos de encontro (na rede e fóra dela). Niso temos que traballar tamén.
2. Xosé Antón, a ti é a quen che hai que agradecer que nos presentes ferramentas que moitos/as non coñecemos; por exemplo, eu descubrín aí a maneira de facer mapas interactivos co programa de Fran Macías (aínda non visitara http://engalego.blogspot.com/).
Enviar um comentário
<< Home