Culturas literarias
terça-feira, 3 de abril de 2007
Achegamos unha proposta de traballo coa literatura contemporánea en linguaprende, convencidos de que os proxectos (ou as situacións-problema) constitúen un dos mellores xeitos de desenvolver o proceso dialóxico imprescindíbel para entender e gozar coa literatura. Diálogo lector/a-texto-autor/a, diálogo coas culturas e visións do mundo do alumnado, co contorno cultural, co contexto histórico, con outros textos literarios, coas distintas lecturas (interpretativas e expresivas) das obras, coa creatividade transformadora de cada un e unha, cos rexistros e procedementos lingüísticos, etc. Para o descubrimento e a participación activa, claro.
Manter illados, ou só dispostos en paralelo, os tres grandes tratamentos da literatura -o historicista, o analítico ou de comentario de texto e o de fomento da lectura e a creación- non parece ser suficiente. En todo caso, hai iniciativas interesantes, como cazas do tesouro, os libros a exame ou obradoiros literarios.
Manter illados, ou só dispostos en paralelo, os tres grandes tratamentos da literatura -o historicista, o analítico ou de comentario de texto e o de fomento da lectura e a creación- non parece ser suficiente. En todo caso, hai iniciativas interesantes, como cazas do tesouro, os libros a exame ou obradoiros literarios.
0 Comments:
Enviar um comentário
<< Home