Comprensión de textos e aprendizaxe en progresión
sexta-feira, 30 de março de 2007
É unha obviedade falar da centralidade da comprensión no ensino. Aínda propoñendo actividades mecánicas, as indicacións do profesorado e o propio enunciado das preguntas fana imprescindíbel. Non hai máis que revisar o peso que ten en avaliacións internacionais como as do Programa PISA (pdf) ou as do PIRLS (pdf). E terá que ser central tamén nas futuras avaliacións de diagnose -segundo o calendario de aplicación da LOE (pdf), realizarase a partir do curso 2008-09.
De por parte, queirámolo ou non (ou sexa, de maneira máis ou menos sistemática), en lingua e literatura o traballo con textos soe conducir ao desenvolvemento conxunto das catro capacidades básicas. En todo caso, parece necesario procurar manter a maior coherencia posíbel entre as distintas actividades a realizar, sen arrombar o tratamento da información (e, unha vez máis, desembocamos nas tarefas sobre situacións-problema).
Unha proposta que aborda en progresión estas subcompetencias é Ampliar coñecementos para mellorar a comprensión, no blogue linguaprende.
De por parte, queirámolo ou non (ou sexa, de maneira máis ou menos sistemática), en lingua e literatura o traballo con textos soe conducir ao desenvolvemento conxunto das catro capacidades básicas. En todo caso, parece necesario procurar manter a maior coherencia posíbel entre as distintas actividades a realizar, sen arrombar o tratamento da información (e, unha vez máis, desembocamos nas tarefas sobre situacións-problema).
Unha proposta que aborda en progresión estas subcompetencias é Ampliar coñecementos para mellorar a comprensión, no blogue linguaprende.
0 Comments:
Enviar um comentário
<< Home